August 4, 2010

bapak mithali

aku memang suka tengok lelaki yang muda,baya2 aku (aku muda lagi) memangku anak dengan penuh kasih sayang terpancar di wajahnya..
nampak sangat gentle hearted..aku boleh cair bila tengok lelaki tidorkan anak dia dalam pangkuannya :D

well semalam aku called kawanku..tengah2 borak dengan dia, anak buah dia datang duduk atas kepala adik dia yang still baby yang tengah tido.
mak aii, gangster betul kamu ye..tapi aku rasa comel hehe sebab yang abang ni jeles dengan adik dia hehe..
and then aku dapat la dengar my fren ni suruh abang ni pergi jauh sikit sebab adik dia dah terjaga and aku dapat dengar betapa lembutnya dia dodoikan balik baby tu..
sooo shuweeet of u :D
aku memang tahu yang my fren ni always babysit anak buah dia..tapi bila dapat dengar cara dia, bikin gua cair beb!
i dunno how to put it into words tapi terasa yang dia sangat loving and boleh jadi ayah mithali.btw, dia bukan la baya aku, tapi tua 9 tahun dariku cuma still single hehe

memang sangat chumel bila dengar dia cakap 'shoo bom bom (maknenya suruh tido)'  

lepas tu dia cerita yang si abang ni buat macam2 supaya all the attention goes to him hehe so cute of u,abang..
then dia bagi aku dengar suara baby tu mengeliat,merengek, omg, sangat comel..
aku sangat suka kids especially babies :D

aku menyengih je pegang telefon sebab aku terasa kesweetan dan kecutean dia terserlah ahaks..

*tu baru dalam fon,belum lagi aku tengok dia jaga baby in person..

gambar dari pakcik google

No comments: