August 4, 2010

berakhirnya kisah ku sebagai playboy

obviously,it is not me :D

ok ceritanya adalah mengenai my ex-colleague..dahulunya dia merupakan seorang player a.k.a playboy a.k.a buaya darat hehe
tapi betul la,cinta dan kasih sayang merubah segalanya..dia jatuh cinta pada perempuan yang lebih berusia dari dia yang juga merupakan my ex-colleague tetapi itu perempuan sangat gojes dan hawt! peeps wont even cross in their mind that she is 30's.

aku tau cinta merubah segalanya bila kita betul-betul jumpa soulmate kita and it happens to them..this guy, A orangnya tinggi,putih and badan sedap la (ahaks) dan dia dulunya seorang yang suka mempermainkan perempuan..tapi semuanya berubah bila dia betul-betul nak rapat dengan R.
aku ingat lagi mr R (kawan kitorang) pernah cerita yang A diberi warning jangan mainkan perasaan kak R sebab kak R seorang yang baik dan takut it will ruin their friendship. tapi aku terkejut bila A cakap dia takkan main-main, ni memang stok bini.

dan A membuktikan apa yang dia cakap adalah benar sebenar-benarnya, mereka telah selamat ditunangkan pada 1 Ogos lepas dalam busana serba pink..sweet je lelaki pakai baju melayu pink hikhik..

itulah dia, bila cinta itu datang dengan keikhlasan, kita akan melihat segala kekurangan orang itu sebagai penarik hehe

aku ucapkan semoga A dan Kak R berbahagia selamanya cos u guys made a lovely couple :D

2 comments:

M.I.Z W.A.W.A said...

yes..nk nyanyi ckit.."cinta xkenal siapa,hadir tanpa dipaksa"
sy pn nk warna pink nti...

anata said...

yela,ko 2 sume nk pink :P