March 29, 2010

tidak dapat bermukabuku di opis

adoyai sekarang ni di opis ku sudah diblock semua access untuk facebook..
bosannye!!
sebelum ni masa bosan + tensi + bengang dengan keje n customer, bila baca status kengkawan yang kesengalan,terubat juge kebosanan + ketensian + kebengangan..
boleh gak sengih2 baca status yang macam ni:

joe sempoi : ~~^..tido2...itu la yg terbaik..hehehe..^~~

joe sempoi: ~~^weiiiiiii...pe nk wat ni...telaga dlm ati dh xder air..gua dlm otak dh kosong..^~~

ezlyn khaleel: X bleh mkn yg berminyak, xbleh mkn sambal, xbleh mkn yg bersantan...abis? Apa yg bole aku mkn? Ishhh...

SiputSedut Wc : Hadui..pnt gelak sorg2 lyn fb smpi mak aku ckp aku gila.bhy2..ckp org tua ni makbul.x kawin aku kang.huhu..

sekarang ni cuma leh berFB masa kat umah je huhu
pepagi dah tak leh nak update status morning2 lagi dah..
nasib baik blogger still leh bukak lagi..

3 comments:

alia said...

patut la dari pagi tadi dok tgu ira online takde.

kesian korg


HAHAHA

anata said...

ha tau xpe..
kesian gile :(

amboi gelakkn ktorg ek :P

sophieqaiser said...

huhu..padan muka nina!!
tu la FB je masa keja.