March 27, 2010

Sehari bersama Alice

tadi aku bersama lai pegi la tonton Alice In Wonderland 3D..
tengok gazet cam best je kan..well the 3D wasnt impressive at all..
only a few times je terasa ke3Dan nya..
tapi ktorang suka sangat Tweedledee & Tweedledum twins botak dan juge cashire cat..sangat tomey :) eventho ada Johnny Depp as Mad Hatter, masih tak menjadikan cite ni super best.. *sad*




ok habis dah cite Alice yang tak berapa nak best..
habis je muvee ktorang gi shopping kasut hahaha kasut lagi tak abis-abis..

after that gi saperdek kat mcdee.. tengah-tengah baru nak suap fries, ada sorang mamat yang hensem datang kat table kitorang..
datang-datang je say sorry..ingatkan mamat ni nak mintak no fon aku or lai..rupa-rupanya dia nak promote perfume Escada Pacific Paradise.dia cakap dia manager pe tah nak launch new outlet kat MVM. aku tak fokus sangat pun pe yang dia bebel tapi suka tengok muka dia sweet hahaha..pastu dah abis dia bebel, dia bagitau la harga sebotol tu rm60. tapi kalau kitorang amik 2,dia bagi RM100.Lai memang cadang nak beli perfume,so dia pun sambar je sebab tengok memang ori nye packaging..try goncang pun menampakkan keoriginalannya.bila lai dah sambar 1,aku pun sambar gak..
tapi dalam hati aku cam tak caya pun ada kat mamat hensem ni..tapi last-last beli gak 2 botol..


emm takpe kot..hopefully :D

No comments: