December 2, 2012

Kenangan. Ada untukmu.

Tadi dengar lagu baru Najwa Latif feat Sleek feat sapa entah sorang lagi. Tajuk Sahabat.

Tak hafal lirik dia tapi it's bout being there for each other.he's been there when she was down, frustrated,devastated.

Terus teringat waktu FI down. Yang sangat2 down tahun lepas. Macam2 masalah menghentam bahunya. Dan aku ada disisi dia waktu tu. Sentiasa. Bagi sokongan, bagi semangat. Tapi sumpah aku tak sanggup tengok dia macam tu. Aku rasa kalau beban tu terletak di bahuku, tak mungkin aku sekuat dia. Allah jadikan FI seorang yang sangat kuat. Dan kekuatan itu adalah kekuatanku kini.

Cuma, aku tak dapat lagi tengok apa reaksi dia bila aku pula ada masalah seberat dia dulu. Alhamdulillah, hidupku stabil dari segi emosi, kewangan dan kasih sayang tatkala dia hadir dalam hidupku.

Aku berharap dia pun akan ada disisi aku sama seperti sewaktu aku ada disisinya... Always be and always will...
~NF~

No comments: