December 4, 2012

ShoutAwards2012!

23 / 11 / 2012 hari tu gigih aku, aiman n ayu pergi Sunway Lagoon Surf Beach semata-mata nak jadi screamers!!!

Memula ingatkan akan dapat tshirt shoutawards hari jumaat tu gak, alih2 dia suruh pergi amik kat ofis dia bulan depan -_-" aku pakai singlet n cardigan je sebab ingatkan nak sarung je tshirt tu...ayu siap gi beli tshirt baru sebab dia pun ingatkan macam tu... sengal la organiser ni!

Dah la bagi arahan tak clear, kejap suruh kitorang beratur kat sini, kejap kat sana.... malas la dah aku lepas ni...

Okay, cukup lah disitu mengatakan ketidakpuasanhati pasal volunteer team huhuhu

Kitorang dapat tempat depan stage sebab kitorang jadi tukang jerit hehehe

Jap nak letak gambar hehehe

Kitorang memang dekat dengan stage and kalau nak amik gambar artis memang clear la malangnya bateri masing-masing kong sebab awal gile kena ada kat sana...

So just a few camwhored pictas before show started heheheh

 
 
Kat sebelah kitorang ada la a group of college girls yang memula aku tengok dorang ni poyo-poser-gedik-perasan lebih tapi akhirnya my conclusion adalah memang BETUL PUN!!!!
 
Al-kisahnya, dorang ni aku rasa kaki club kot, bila music electro, techno je dorang layan joget, lagu lain dorang boo. Siap jerit tukar la performance lain!! WTH?! ingat show tu untuk please kau je ke? Pastu ada la 2 orang mamat yang pakai kemeja kotak2 tak berapa hensem cam nak tackle salah 2 orang dari dorang. Yang sorang girl tu bolayan maybe sebab dah ada bf kot. Yang girl sorang lagi ni memula aku tengok ingatkan just being friendly, and aku ingat mamat tu bukan taste dia... alih2 last2 event korang tau, mamat tu siap dapat peluk pinggang dia, dia pun lentok2 kepala n mamat tu cium2 kepala? Adoi, sedih aku tengok bebudak ni...baru je kenal a few hours dah camtu huhuhu Dah la mamat tu dok tolak2 ayu yang kecik tu semata2 nak dekat dengan pompuan tu. Ayu suruh aku berdiri kat spot ayu. Pastu dia tolak aku, aku tolak balik, aku kan besar apa ada hal! Pastu aku ketuk kepala mamat tu dengan balloon pillow yang kitorg dapat muahahaha padan muka!
 
Haaa tu la cerita nya... Lantak pi la kan dia bukan adik aku pun!!
 
Tapi tapi ni nak tunjuk retis2 yang aku suka dan jerit kuat gila baq hang bila dorang keluar heheheh
amy search yang awesome!
 
redza minhat yang hensem + sara ali yang comels
henry golding yang sangat......nvrmind

eh ramai lagi sebenarnya hehehehe tapi malas la nak amik gambar dorang bebanyak hehehe
 
anyway, the opening act sangat awesome!!!!! siap ada robot gundam and glowing skeletons in the dark!!!


 





No comments: