December 16, 2012

I was excited in a good way but...

Semalam aku tuit : 'Dimadukan dengan zynga poker'

Dan yang paling unsangkarable adalah pompuan tu reply this : 'you are so lucky ianya hanyalah zynga'

Memula aku memang macam happy bila dia reply,maybe dah takde buruk sangka dia pada aku... Aku excited called ayu n syaza bagitau n tanya dorang nak reply apa. Both of em suruh aku reply elok2,baik2 which that was exactly what I had in mind. Tapi... Bila aku tengok tuit dia yang selepas itu, bunyi dia macam ni : 'Dia hanya madukan kau dengan zynga, tapi aku dimadukan dengan kau. Can't you see the different?'

Wooo what's that supposed to mean? Kau nak cakap aku tak appreciate FI ke sampai aku complained pasal dia asyik main poker je? Hell no! I wasn't complaining or whinning.. Why on earth kau fikir macam tu? Aku tak faham,sungguh!

Lepas minta a few opinion, aku reply : sory,sincerely didn't mean anything.please stop read my tuit if its make you sad. U only make yourself suffer.

Demi Allah, aku sayang FI dan tak de nak merungut pasal kegilaan dia main poker or apa-apa pun. Aku terima dia seadanya. Kau fikir, lepas all the fights, pasal main poker pun aku nak complain? Silap la... Jangan risau, he's in a good hand.

Please stop worrying bout FI and start taking care bout your fiance please. I know it's damn hard to move on but you're engaged and about to get married. If you don't want to respect me, at least respect your fiance,your future hubby...
~NF~

8 comments:

nur nabilah syazwani said...

i think she just sad because he loves u more than her. sy rasalah. dia tak cakap akk. sbb dia duakan dia dgn akk, tapi bila dgn akk, dia duakan dengan game and not other girls. but then it comes back to she's thinking that u are whining? ahaha. blerghh merapu. :p

anata said...

hehehe entah lah dik..akak xpaham pompuan sekor tu.. kadang cam dah blh terima keadaan tapi kadang dia perli2 tuit akk -_-"

nur nabilah syazwani said...

ade jugak baca. and sy rasa her fiance ade twitter kan? and she kept on remembering the past. ehem. tak eloklah macam tu.

anata said...

i dont think her fiance ada twitter cos kalau ada, xkan la dia nak dok teringat n meroyan bout the past kan..i know it's hard for her after 4 years... tapi, dia kena la move on kan... ntah la, kadang sedih bila bc tuit dia, kadang geram pun ada sebab taknak move on. and kadang i blame her firends, dorg kutuk2 FI and bila she meroyan bout the past, xnak marah ke...

nur nabilah syazwani said...

dia dah ada fiance pon ha. and dia still nak hoping for what? miracle? cube jelah berdoa moga hati di lupakan untuk masa lalu. move on girl. kawan kak, of course bekap member. but then this one, member yang ngang. HAHAHA. how about FI? he is ok kan? :)

anata said...

every single day akak doakan supaya dia tabah n redha... member, taktahu hujung pangkal,letak duduk benda ni mmg la akan kutuk...dia pun taktau cerita yg sebenar2nya,that's y dia kutuk2 akak... FI ok je tapi rsnye dia pun perlukan masa untuk betul2 lupakan...

nur nabilah syazwani said...

she is who actually? FI ex girlfriend?

anata said...

yup. la, awak ingatkan sape hehehe