December 13, 2012

FELINNA INCHLOSS LOTION

Percubaan untuk selim melim!!!

Memula hari tu macam was was nak beli Felinna Inchloss Lotion ni sebab takut macam pakai lotion2 slim yang lain dulu yang mana tidak berkesan!

Tapi dok survey2 testimoni and my cousin, Tya adalah pengguna dan pengedar jua, makanya aku pun try beli dengan Tya.

Tya pesan : sebelum pakai, ukur dulu.

tapi aku, lupa -_-"

target part aku adalah:

  • peha
  • lengan yang gelebeh-gelebeh tu
  • tummy yang dah macam triple cheese burger -_-"
  • betis yang macho sangat cam jantan -_-"

Sekarang ni dah nak dekat sebulan aku try lotion tu. Aku pakai setiap kali lepas mandi. sehari 2x, kadang2 sekali je sehari sebab tak sempat pakai masa pagi.

resultnya:

  • seluar dah terasa kelonggaran di bahagian peha
  • lengan dah less gelebeh.baju kat bahagian lengan dah longgar.
  • perut tak banyak hilang inci sebab makan sangat banyak lately -_-"
  • betis dah jadi lembut sikit lemak dia,compared to before this yang keras kental huhuhu
  • selulit dah less kelihatan ^_^
Ini adalah betul, bukan tipuan! memang aku tak ukur, tapi badan kita, kita boleh terasa sendiri perubahannya. baju pun dah longgar sikit kat lengan. result tu mestilah berbeza-beza antara semua orangkan... tak sama kan kadar lemak setiap orang. pada badan aku, dengan lemak tepu kental ni, sikit2 dia melembut dan mengurang... insyallah akan konsisten pakai lotion ni.

yang paling aku suka pasal lotion ni, dia tak panas sangat bila kita sapu kat badan. bau dia wangi, tak macam kebanyakan lotion kurus yang bau macam minyak angin dan agak malu nak pakai bila keluar. tapi felinna bau macam bedak,soft2 gitu.. pakai time gi keje pun tak segan.

Okay, sesiapa yang nak try Felinna ni boleh lah order dengan iolls ye kengkawan ^_^ RM75.00 je sebotol. boleh whats app/sms/call kat 019-2534105  kalau nak tanya tahan berapa lama, ikut kepada berapa banyak yang kita pakai la..banyak parts kita sapu, cepat lah habis hehehe kalau nak tau lebih pasal Felinna, ace pergi visit fb www.facebook.com/anggunboutique1 kat situ ada further info.


 
ni stok yang baru sampai hehehe
 
 



No comments: