February 27, 2010

sexy ke seksa?!

urm dulu aku paling tak suka tengok lelaki pakai seluar pendek.tak kisah la bermuda ke,suar bola ke..aku tak berapa suka..
cuma ada certain lelaki yang nampak smart pakai shorts/bermuda je yang aku suka.
dulu ex bf aku pun kalau boleh aku tak bagi keluar dengan aku pakai shorts je.sebab dia tak sesuai pakai shorts.
pada aku,pakai seluar pendek kuar dengan gf nampak selekeh..kalau pakai bersantai,lepak kat mapley, okla kot..

tapi..
lately aku suka sangat tengok guys wearing bermuda..macam smart je..
aku jadi cam crazy bout men in bermuda..kinda sexy and hawt..
aku tak tau bila aku start suka tengok laki pakai bermuda,tapi memang aku suka..
tambah2 kalau laki tu tinggi, tak kurus n tak chubby..memang smart la..

 
haha mesti nak ade gambar fahrin kan


fahrin lagi :D dia memang sexy in bermuda


mamat ni pon ok la dijadikan contoh sebab tak jumpa gambar lain huhu

kenapakah tetiba aku berasa begini?
entahla..
lagi satu aku jadi over excited dengan men in bermuda ni sebab aku nonton Na O Mei kat TV3 n Adi Putra pakai bermuda memang hawt..
omg,kenapa lah dengan aku ni..
dulu tentang habis-habisan kalau sesiapa yang keluar dengan aku pakai shorts..sekarang, suka pulak..
tak paham aku..huhuhu

No comments: