February 6, 2010

gloomy saturday..

ari ni keje huhu...
supposedly aku  join trip to kuantan dengan reza,eddy,kimie,pie,zamry,dave,ej,nani,intan,yatt,apiz...
tapi abah tak bagi pegi last minute sebab ade family matter yang perlu disettlekan..
kalau tak mesti aku dah bersuka ria dengan bebudak mereng + best tu kat kuantan huhu
aku memang beriya nak gi kuantan dengan they all.. on 2 reasons..
1 - nak have fun with them..
2 - rudy is getting married today so i need to get this thing out of my head..

but i ended up here at office with k.odah n sharizan..
call pulak banyak la tiba tiba ari ni..diorang ni macam takde keje lain la nak call customer service je..

balik karang ingat nak pegi midvalley cari buku for my research..
kuang kuang research? dah macam budak skola hehe...
dah la akan ke mid ALONE!! hahaha bukan tak nak pegi dengan my besties tapi takut diorang bosan sebab aku nak cari buku..

nanti kena la tengok pix dalam blog nani jew yang trip to kuantan tu..

3 comments:

|wawa| said...

alaa..nape x ajak aku na g bookshop..aku suke dikelilingi buku wlpon x m'baca sgt..huhu..

anata said...

ko jauh ma..klu ko ade kt kl,aku dh ajk la hehe

haNNa daNEa said...

gagagagagga..nina..sabaq na..
aku tgh mencuri masa nk berceloteh nie..pic pon x dpt full lg nok..heheheh..nntkan kemunculannya...yg penting KUANTAN besttttttttt..(kasik jeles lg)
hah