February 18, 2010

bila nak open nih!!!

adoyai lama sudah aku tunggu application untuk epjj uitm ni open.
memula aku memang tau yang epjj uitm takde course TESL tapi ari tu tetiba mira text aku.. 'nina uitm akan bukak utk tesl.apply la'
wah semangat gile aku itu jam..mira text aku dah 2 minggu dah kot..
tapi sampai sekarang still tak open..
ari2 aku mesti bukak epjj uitm nak tengok dah leh apply ke lum..
tapi tak open lagi..
bila dia nak open ni..
*ketak ketak ketak* (bunyi jari ku ketuk meja komputer menunggu)
tapi aku takot aku frust jew..sebab sebelum ni,sejak dari lepas spm aku tried apply for TESL.haram nak dapat nye..tak penah dapat pon..
maybe sebab aku nye O level kureng kot..yela O level setakat C6 je kot kalau tak salah..ni aku try back up dengan MUET yang cukup2 makan 4.. *sigh*
mintak2 la dapat..

2 comments:

iwa xaqi said...

nina nk apply TESL? that's gud!!
kt tgk pun english nina's getting better day by day... byk improvemnt in ur writing..
hope u'll get it n nnt bole jd ticer mcm alia..hehe...

anata said...

hehe tenkiu :D
hopefully la :D
ira doakan ea