July 30, 2011

ramadhan datang lagi (^.~)

alhamdulillah...ramadhan kembali lagi membawa seribu keberkatan kepada setiap umat Muhammad SAW.

aku bersyukur sebab insyallah aku dapat sama-sama menyambutnya kali ini..
dan alhamdulillah aku dapat mengganti puasa tahun lepas dan dua tahun lepas yang aku tertinggal hehehe walaupun aku baru selesai mengganti jumaat baru ni hehehe

bila bulan puasa ni macam2 la benda yang dah start bermain dalam kepalotak memasing kan...
nak bersahur makan apa,berbuka makan apa,nak kuruskan badan la bagai hehehe
yang perempuan tu takyah la ngada nak harap dapat puasa penuh heheehe...

well aku ambik peluang dari ramadhan ni dengan bernekad untuk kuruskan badan hahahahahahaah
benda yang dah berapa juta kali aku nekad...

takpe takpe we'll see bout that...aku akan kurangkan makan nasi samada waktu berbuka atau bersahur...masa aku ganti puasa,dapat je aku tahan dari bersahur makanan berat (^.^) tak susah sebenarnya tapi cuma mind set dan disiplin perlu MANTOP! dulu aku boleh je buat kan hehehe

okay aku menyasarkan berat aku turun at least 3kg dalam sebulan ni ngeeee

aku juga berharap kan kepada keberkatan bulan ramadhan ini agar kami pekerja gomen dapatlah bonus hendaknya hehehe..yela,mane taknya,roadtax n insurance mati 2 har sebelum raya hahahaha

No comments: