July 29, 2011

maafkan saya..

saya ni memang selalu over sexsaited when it comes to wedding.. (^.^)
tanya la sesapa yang kenal aku,aku akan over excited bila dorang bercerita pasal upcoming wedding dorang..diulangi WEDDING DORANG bukan wedding aku..

aku tak tau la,memang sejak azali aku really into wedding..
dulu masa member2 aku nak kahwin,aku yang sibuk survey kan pakej pelamin la,catering la.. hehehe
sampaikan masa si Mel kahwin, aku la yang menjadi wedding planner nya hehehe..

masa Mel kahwin dulu memang aku yang volunteer nak jadi wedding planner dia..dari kad sampai la ke pelamin,semua aku yang uruskan..

sebab tu la aku cipta CINTA tapi CINTA sekarang more to small events...belum ke arah wedding lagi..kalau wedding pun aku just tolong company abah buat cards, centerpiece,goodies bags, hand bouquet, etc.. CINTA masih lagi merangkak dengan bimbingan company abah...so abah selalunya akan sub ke company CINTA untuk buat small thingy yang dia rasa aku boleh manage.. yela,aku bekerja,mana ada masa nak manage kalau dapat big-big project.hari tu abah dah tanya,nak manage 1 wedding ni ke by my own? aku still tak berani sebab takut aku takde masa..yela,kerja selalu kena pergi outstation,susah sikit nak manage...takpela,kita merangkak dulu...

ha berbalik kepada tajuk entri....maafkan saya sebab saya yang lebih excited dari bakal-bakal pengantin hehe..sekarang ni dalam kepala aku macam2 planning aku dah pikir untuk wedding aku hehehe tapi bilakah,tidak diketahui lagi hehehe
so kepada bakal2 yang mana aku lagi over dari uolls,maafkanlah saya ye hehehe

No comments: