December 2, 2010

hey you! yeah you dat i love!

aku tak tau mana satu aku patut percaya..
tapi yang pasti,aku tak merelakan perpisahan antara kami ini.. aku dah rasa down giler kalah orang putus cinta..

aku tau aku pernah berjanji yang no matter what aku takkan tinggalkan kau.aku akan sentiasa be by your side..
tapi aku terasa tak dihargai, rasa cam dipermain-mainkan pun ada..

aku tak tau sama ada kau paham ke tak apa yang aku cakap tadi dalam tangisan.. AKU SAYANG KAU SANGAT2 TAU TAK?!

aku tak tau apa yang patot aku buat.. tapi akhirnya aku ambil keputusan untuk dengar nasihat kawan2 ku setelah sekian lama aku ikut kata hati aku yang mungkin telah buta disebabkan rasa sayang itu.

maafkan aku kawan...aku terpaksa jauhkan diri dari kau..aku rasa inilah yang terbaik untukku..untuk kita..
kau sendiri kulihat happy dengan cara hidupmu ketika tanpaku, dan siapalah aku untuk membebel dan memintamu untuk berubah..tapi aku akan perhatikan kau dari jauh...aku ingin tengok kau berubah menjadi seseorang yang lebih baik..aku tau kau boleh.. aku sentiasa percayakan kau..

at last,kau cakap gak kau sayangkan aku kan... dan kau pun tau aku sayangkan kau macam mana kan.
aku rasa better kita macam ni jela..kalau tak,sampai bila2 aku still mengharap kan...

takpela dear, nanti insyallah bila semua ni dah reda, masing-masing dah matang, boleh pikir pakai akal instead of emosi, kita boleh chill out and laugh together again like we always did

cuma aku terkilan sikit bila ada beberapa benda yang aku nak buat sama2 dengan kau tapi tak tercapai....

1) pergi vacation..

2) pergi cycling kat tasik putrajaya

3) pergi Fullhouse cafe

4) pergi genting sesama

5) pergi beli external hardisk baru

emm ni je kot or ada lagi banyak lagi yang pernah we talked about..

lastly, thank you for always makes me happy and laughed out loud..

again, i still love you till the moment i post this entry. please dun hate me..

No comments: