March 1, 2012

Love

Notetoself : Love is not a competition where we need to fight to find out who'll be the best person for our loved one.

Rasanya hati kecil ni semakin tamak
Semakin tamak sehinggakan ianya seperti pertandingan
Pertandingan 'best girl win'

Aku nak jadi yang lebih baik dari insan itu
Nak jadi yang lebih dari segala segi dari manusia itu
Demi untuk memenangi hatimu

Lupa agaknya
Cinta tak boleh dipaksa dan bukan untuk perlumbaan
Terlalu ingin disayangi
Terlalu ingin menjadi yang satu
Sampai lupa dan tamak

Aku memang disayangi
Aku memang dicintai
Itu yang terucap
Tapi tetap ada penghalang

Ingatkan diri kembali
Jika aku memang dicipta dari rusuknya
Maka aku akan ditempatkan kembali dirusuknya.
Sekiranya bukan,redha adalah takdirku.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: