October 3, 2011

Jamuan Raya BSFJ

haaaa dah lama gile tak update blog..bukan apa,jiwa tersangatlah kacau sehinggakan kalau aku blog mengadu masalah aku kat sini, konfirm aku akan nanges..

okay tak mo nanges nanges, ni aku nak bercerita pasal jamuan raya bahagian aku.

jamuan tu 27hb Sept. actually combined dengan meeting sekali. kiranya sambil menyelam minum air la ni..
memula ada la presentation dari Dato' and etc... pastu ada ceramah agama tajuknya Bagaimana Rasulullah Menyambut Aidilfitri.. after that jamuan makan...macam2 ada! biasalah juadah raya, do i have to name it one by one? takyah la kot...juadah standard hehehe..masa dok makan-makan, mulut penuh dengan satay dan rendang ayam, ada la diselit-selitkan lucky draw. majority yang dapat lucky draw adalah ibu-ibu mengandung! aku sangat jeles! tapi tapi tapi.... tiba-tiba nama aku dipanggil sebab dapat hadiah misteri iaitu hadiah orang paling ceria, sporting! OMG! lihatlah dunia hahaha...okay lepas dah buncit perut, sambung balik dengan ceramah tapi kali ni ceramah dari seorang penganalisis jenayah yang memang feymes, Kamal Affandi! he's hillarious! memang best gile, dari mula sampai habis ceramah, semua tak berhenti gelak.



okay now,let's camwhoring hehe
bersiaran dari meja pendaftaran.nampak bunga didada? (^.^)


we olls pakai sama kaler uolls

kanak2 riang ria ribena hahaha
haaa inilah muka paling ceria n sporting BSFJ! cam tak caya je hehe tang mana yang aku ceria pun taktau la (^.l^) thanx kepada yang mengundi hehehe

owh perasan tak gambar ketika makan tak ada...ini adalah kerana kami kusyuk makan sampai tak sempat amik gambar hehehe

sekian~peace out~

No comments: