October 12, 2011

hye sweet stalker

Aku sangat-sangat pissed off bila ada makhluk Allah ni sibuk-sibuk hal aku!
okay fine aku admit yang aku pun once stalked her fb tapi dah stop lama dah sebab aku menyampah and i have better things to do! in fact, aku rasa i have better life than you!!!

kalau setakat stalk senyap-senyap je sudah la, ni sibuk post kat wall dia pasal apa yang aku post (orang lain yang bagitau aku) dah la tu, sibuk bagitau KG aku kalau apa yang aku post kat wall tu ade kena mengena dengan KG aku tu!! (sapa yang tak tau cerita memang takkan faham,sori (^.^) )

kamon la girl, grow up!!!
i am kind enuff not to hate you and attack you back
tolong la get a real life will ya?!

selama ni aku tak pernah benci kau, aku tak pernah salahkan kau dalam semua segi..segalanya aku bagi kau menang,aku mengalah tapi sekarang.... kau memang dah switched on suis kemarahan aku!!

jangan lah sampai tahap aku benci kau! aku tak suka benci-benci orang tau tak!
sekarang ni kat wall fb aku,aku kena jadi plastik sebab aku nak sakitkan hati dia bila baca status aku...
tapi aku takut member-member aku salah anggap lak,ingatkan dalam hati ada taman and nak muntah baca status aku yang jiwang tuh hahahah





No comments: