March 4, 2011

thank you dearie

hari ni agak bosan sebabnya ada mesyuarat anggota kat opis. bayangkan dari pukul 8 pagi sampai pukul 4 petang! gila kentang!

tapi tapi tapi..ada cerita best yang buat aku berbunga-bunga ngegeh.
aku dah lunch kat opis,makan free.. tapi KG ajak aku lunch sekali...aku pun setuju aje hehe gatai!
bila aku sampai kat parking kereta aku, aku tengok dia dok mencangkung berbaju melayu warna kuning..aku sangat cair tengok dia pakai baju melayu okai.

disebabkan aku dah makan sekenyang-kenyangnya, aku tengok je dia makan.aku suka sangat tengok dia pakai baju melayu.. hurm walaupun aku tau cerita disebalik baju melayu itu...tapi aku lupakan aje

aku tanya dia: 'kenapa tak pakai samping n songkok sekali, baru nampak macam nak pergi nikah hehe'
dia cakap : 'panas'
aku jawab balik: 'panas kenapa pakai baju ni'
dia jawab : 'sebab,minggu lepas ada orang tu cakap dah lama dia tak nampak orang pakai baju melayu..'

aku terus tersenyum simpul mati..dia pun jeling-jeling aku hehe..seriously, hati aku berbunga-bunga sebab dia pakai baju melayu sebab aku hehe sukanya!!!
terima kasih dearie *_*

u made my day..walaupun sekejap je kita lunch kan sebab hari jumaat kan...

despite of all the negative thoughts i had about you, you have made my day..you have made me smile..
thanks dearie and sorry for the all the negative thoughts..

No comments: