May 14, 2010

kesedihan melanda

okay muktamadnya aku dapat tau yang aku kena report duty kerja gomen pada 1/6/10..
abah called and informed that. terus aku sedih sangat..
aku pandang Liyana and buat muka sedih.dia pun cakap dia sedih sebab cepat sangat aku nak berhenti..memang dia antara orang pertama yang tahu aku dapat offer gomen tapi ingatkan lambat lagi report..

then aku pergi kat shima dengan muka sedihnya..
hari ni tersebar lah khabar tersebut.bila dah ramai yang tau aku nak berhenti ni lagi la aku sedih..
dan aku juga sedih sebab aku tak dapat join dorang pergi Langkawi..huwaa

tadi sebelum balik,baru la boss nak cakap yang dorang akan hantar aku punya aplication untuk perm kepada HR and HR will definitely approve it..ala dah terlambat..dah 2 tahun aku tunggu nak perm..
tadi dia cakap tix to langkawi dah beli tapi aku still tak leh ikut sebab aku kan dah berhenti masa tu..ala,boleh la..aku dah berkhidmat selama 2 tahun kot,dari bagi bebudak yang still under training yang belum tentu stay lama,baiklah bagi kat staff dia yang setia ni..

waa sedihnya nak tinggalkan kengkawan aku disini..
in contact center memang pressure kerja tinggi, sesapa yang kerja contact center knows that but having a very good environment plus kengkawan yang sekepala memang boleh buat kita lupa semua ketensian..

tadi liyana mula la buat cerita sedih..
siapa nak challenge dengan dia call siapa lagi banyak? 
siapa nak cerita2 dengan dia lagi? 
lepas ni takde dah la orang nak pegang2 sanggul dia yang tinggi tu..
jangan cerita camtu weyh, aku sedih ni..

janna pulak cakap lepas ni siapa nak buatkan dia kek batik yang best lagi? 
kak ita pulak cakap lepas ni siapa lagi dia nak main tarik2 tali bra hehehe
u all makes me sadder... 

whatever pun, i really appreciate your doa and support when i voice out my decision.. i hope i made the right decision..
doakan lah yang terbaik untukku..

2 comments:

iwa xaqi said...

sedeyh la nina...
bohooooo!!! tak best nina takde!!!!
etiqa is so gonna be bosan after this...
lepas sorg, sorg pegi...
tinggal daku seorang diri...~~~

anata said...

huhuhu org pon sedey gak ira..tapi nak wat camne..dah dapat rezeki kat tmpt lain..
pasni xde la org nak cucuk2 ira n wat muka sengal dgn ira lagi huhuhu..tgh kesedihan la ni.. :(
berat gile ati nak g..