April 10, 2010

vacay time!!!

i cant wait to fly to bandung.
next week, me and my mama will join mama's frens to take a few days off from hectic working days and spend it in bandung with shopping spree (what else peeps do in bandung? hehe)

aku dah siap berkira-kira berapa RM yang nak ditukar kepada Rupiah and tapak tangan kiri ku dah kegatalan sebab sure banyak duit akan keluar dan tak kembali kepada ku..

and aku dah pun buat listing nama untuk siapa aku akan belikan souvenir ( yang amatlah tipikal iaitu keychain hehe) last week aku bagitau shema,wani,liyana and lai..dorang kena buat baik dengan aku,kalau tak aku beli keychain je hehe..

yang pasti aku nak beli kain 2 pasang kain lace..1 kaler merah, 1 lagi to be decided later but i think big possibility i will buy purple huhu..bukan ape,ini adalah untuk persediaan menjadi pengapit..diulangi pengapit bukan pengantin ye..

aku tak sangka aku sebenarnya bijak menyimpan..dalam 3 bulan ni aku berjaya menyimpan 1K++ haha..shopping punya pasal boleh pulak kan simpan menyimpan..

cant wait!!
p/s: tak kisah la even aku gi dengan makcik2 kawan mama..i know how to hav fun hehe

2 comments:

|wawa| said...

nak jugak sebenier...hohoho

anata said...

ko jauh dowh tah bl aku nk bg kt ko :P