April 13, 2010

movie spree & besday bash

last weekend 2 muvee aku tonton..
Semerah Cinta Stiletto (SMS) & Clash of The Titans (CTT)

SMS aku tengok on Saturday lepas habis kerja (ye,last sat kerja) with my old housemate Ayu.. Lama gak tak jumpa dia,so since dia pun cuti aku mengajak la dia tengok muvee.at first nak tengok KL Drift tapi tix sold out untuk show 1.30pm. next show 7.30 pm,sape nak tunggu kan hehe

SMS not bad la..light romantic comedy..
kalau dah 1 panggung gelak,kira boleh dipuji la kelakarnye tu kan hehe..well for me,lisa surihani and farid kamil make a very sweet couple and they have chemistry together.. mula2 ingatkan cerita ni memang pasal Stiletto tapi rupe-rupenye Stiletto stands for Stila + Letto..sengal huhu..rasanya yang bikin lawak cerita ni menjadi adalah Cat Farish. Kalau tak,maybe so-so je kot..

CTT pulak aku tonton dengan family.celebrate abah nye belated birthday sekali.kitorang tonton kat cineplex.cerita ni memang best la.
even aku tak berapa suka sangat cerita pasal dewa-dewa greek yang merapu ni, disebabkan jalan cerita agak best,so layan je..
Adik-adik aku pulak,disebabkan dah tengok cerita Percy Jackson sebelum ni,so dorang leh hafal pulak nama dewa-dewi Greek ni macam Medusa, Zeus, Poseidon, and tah apa lagi..

Lepas dah tengok muvee, kami melawat ke Kenny Rogers untuk saperdek!
Even ini besday abah, aku yang beriya sangat nak gi Kenny hehe. Then dituruti saja lah.. Dah lama tak outing together gether since 2 orang adik ku ni sambung study. Ameer dengan lawak bodoh + muka blur dia..aiman dengan muka control hensem + sengal2 ubi.. hilmi dengan muka selenge + blur je manjang hehe..
aiman n hilmi

ameer n aiman

Selain dari mengenyangkan perot, kami juga melawat ke kedai komputer dan membeli printer baru. mama yang beriya-iya nak beli printer ni.aku pun tak paham kenapa sedangkan rasanya mama tak guna sangat pun.. dan aku adalah pemangsa untuk membayarnye.. huhuhu..

itulah dia serba sedikit post kali ni hehe
we ♥ u so very the much abah!!

♥ mama n besday boy hehe ♥

♥ mama with her heroes ♥

No comments: