July 16, 2012

Weekend - memancing

well selama ni menganggap memancing itu adalah bosan!
dan sememangnya terbukti bosan! hahaha sorry FI

tapi weekend lepas adalah first time aku teman FI pergi memancing dengan bebudak rumah dia.
hari sabtu start 2 pagi - 8 pagi. sekor ikan pun tak dapat huhuhu. memula aku semangat lagi temankan dia, duduk tengok dia buat umpan, baling pancing, tarik pancing tengok takde ikan. kunyah-kunyah kuaci. tapi pukul 4am, aku kalah. mengantok sangat dah. aku tidur dalam kereta. niat di hati nak bangun 5.30am tapi aku terjaga pukul 7 pagi muahahaha.akhirnya mereka berdua pulang dengan hampa hehehe

hari ahad repeat lagi hahaha.dekat kolam sebelah pulak. started 2 am sampai 6 am je kali ni. kali ni ramai sikit, budak rumah dia ada 2 orang n kawan dia with bini. the more, the merrier. kali ni aku tahan mata dan juga perut sebab lapar sangat! pukul 5,kawan dia n bini balik. so aku ambil chance tidur sekejap. dia kejut aku pukul 6, gerak balik. pulang dengan hampa jua...memasing memang mengantuk gile! kengkawan dia masuk je keta terus tidur. aku terlelap kejap,tapi dia kejut sebab dia mengantuk. aku picit-picit tangan dia taknak bagi mengantuk. sampai je rumah dia, aku memang tak larat nak drive balik. so aku cakap aku nak tidur depan rumah dia. kitorang tidur la dalam kereta, depan rumah dia huhuhu sampai pukul 8.30am, aku bangun tengok-tengok dia hilang. rupanya masuk dalam rumah sebab dia panas,hampeh -___-"

itulah dia first experience aku pergi teman sang boyfie memancing. sebelum ni ex bf aku ada gak gile mancing tapi aku tak pernah teman pun hehehe... aku enjoy moments yang kitorang kongsi. aku try masuk dunia dia, join apa yang dia suka..and dia pun sama... thanx FI.