May 20, 2012

i'm officially 26 years old

yeay 17 mei 2012 adalah tarikh di mana aku menjangkau umur 26!
oh man, aku terasa tua. banyak lagi benda yang tak dapat aku kecapi lagi. like seriously, aku rasa aku tak achieve apa-apa pun yang hebat.

insyallah aku nak try buat something yang akan buat aku bangga dengan diri sendiri..tapi tak tahu lagi apakah ia.
birthday tahun ni, si FI jauh nun di gua musang. sedih je.. hujung bulan baru dia balik...hanya wish thru the phone je..
celebrated dengan my familia kat chop n steak,selayang. well boleh la makanan western dia. tak de la best sangat..

hurmm so far, May agak kasar terhadapku.. macam-macam jadi.. tapi aku sentiasa ada yang menyokong aku dari depan dan belakang. sentiasa ada yang membuat aku lupa pada masalah ku sekejap dan gelak. ada yang boleh buat aku terharu dan surprised.

as usual, abah adalah pengge'wish' yang berjaya aku touching sesangat. dia tak pernah failed untuk buat aku terharu dan menangis..

kejap ye aku taip apa mesejnya :

'No matter how time passed,u still remain as a lil girl to me.u stumble n fall,we pick u up.every step u make,we hold ur hand. every sentence u utter,we correct it for u.even to the day your 'sharnaaz ahmad' take away u away by ur right hand,we will still hold ur left hand from afar.that's what u are to me, my lil 26th years old daughter, happy birthday'

tapi aku amat-amat lah bersyukur sebab aku dapat hadiah sebelum birthday aku dariNYA. sangat-sangat terharu aku...tak sangka aku perasaan itu seindah ini..terima kasih Ya Allah. dah lama aku tak rasa seindah ini...

*berharap hari-hari mendatang dapat ditempuhi sematang-matangnya dan sebijak-bijaknya*


No comments: