February 13, 2012

treatment tyme for my munchkin

my munchkin semakin tak bersinar aku tengok...
putihnya pun dah tak berapa nak putih.

akhirnya nampak satu deal yang agak menarik dalam everyday

RM28 For Carwash + Vacuum + Claying + Meguiars Yellow Waxing + Tyre Shining ??? murah giler kan?
aku dan ayu pun terus beli coupon ni tanpa buang masa sebab memang sangat murah! dah la guna meguiars waxing pulak tu

hari jumaat lepas, kitorang punya appoinment pukul 7, sampai a lil bit lewat hehehe
masa kitorang sampai,semua kereta yang tengah wax adalah kaler putih. sampai kan chinese boy ni (aku lupa tanya nama dia) dia gelak sebab semua kereta putih.

that boy cakap akan siap dua-dua kereta kitorang dalam 2 jam. so weollls pun pergi la minum dulu kat NSK tu. then tak sampai 2 jam, kitorang datang la nak observe. kereta kitorang je tinggal hehehe...

kereta aku memang banyak gile 'cedera parah' sampai kan workers tu kata memang kereta aku nanti kena cat semula sebab kalau polish pun tak dapat hilang semua calar (T_T) tapi aku memang suka dengan service pekerja kat situ. dorang siap tolong hilangkan tar yang melekat kat kereta aku walaupun tak termasuk dalam pakej tu. sangat baik kamu! lepas tu aku checked sekeliling kereta, bila ada yang aku nampak calar2 sikit yang tak hilang lagi, aku cakap dengan dorang and sorang worker ni memang gigih hilangkan calar tu. bukan main kuat lagi dia tonyoh apa benda nama liquid tu kat kereta aku sampai hilang cat.

overall, aku memang sangat puas hati dengan service dorang! walaupun murah, tapi dorang siap bagi extra service dan sangat peramah dan tak sombong or kekwat. nice doing business with them! aku siap promote kat member2 aku lagi (^.^)

so memang kalau korang nak pergi wax or polish kereta, pergi la kat 288 CAR SOLUTION, jalan kuchai lama.memang worth it!

ni gambar masa my munchkin sedang dibelai..

tar removal - free of charge ^.^
munchkin sedang dibelai manje
myvi ayu pun sedang diberi final touch up


No comments: