May 4, 2011

aku tak kuat

aku dah nekad
aku dah sedia (aku rasa la)
aku dah hampir merelakan

tapi....
sebenarnya aku tak kuat untuk melepaskan...

aku memang tak kuat...
menangis.termenung.menangis.termenung.baca sms dia..

akhirnya aku kalah dan semuanya kembali seperti dulu..

Ya Allah, 
aku berharap ini adalah jalan yang terbaik untukku..
aku berharap ini adalah yang terbaik untuk kami...
tetapi andai takdirmu memang telah tertulis bahawa bukan jodoh kami..
kau izinkanlah kami mencipta kenangan terindah bersama...

terima kasih atas nikmat yang kau kurniakan..
Kau kurniakan nikmat untuk menyayangi walaupun belum sahih aku disayangi..

p/s :
Lai : thanx sebab always been there everytime i need u..terima kasih sebab lai faham sebab nina amik keputusan ni..Allah je yang boleh balas jasa lai..

shema: thanx sebab selalu bebel kat nina..nina tau nina bodoh,sengal sebab dia...tapi doakan lah yang terbaik untuk nina...

wawa: thanx sebab kau dengar luahan hati aku tiap2 hari..walaupun aku tau ko geram dan bengang aku amik keputusan ni..tapi...doakan lah yang terbaik untuk aku ye....

No comments: