September 4, 2010

take him away from me!!

ha title sangat kejam..MyEm0.Com
tapi memang betul pun,itu la perasaan ku terhadap John (bukan nama sebenar).
pada awal perkenalan aku dengan dia semasa sama2 kursus di melaka, aku rasakan dia ni sporting tapi bila dah kena mengadap dia je setiap hari tambah pulak perangai kelam kabut plus no time management skill dia tu, buat aku menyampah, rasa nak mengamuk, and sampai rasa,tolonglah kau jangan datang hari ni..MyEm0.Com

orang selalu terkejut bila aku cakap aku busy..sebab,orang akan fikir,gomen banyak kerja?tapi ya,itulah realitinya!!
aku tahu yang sebenarnya,kerja aku jadi banyak dan nampak aku busy sokmo adalah disebabkan oleh sikap john yang kelam kabut hidup tu!
this week,dia langsung takde,aku rasa dunia ku aman tapi isnin,nightmare akan bermula!

bila tengok ramai ex-colleagues aku dapat diconvert ke permanent dengan cepatnya, buatkan aku cemburu dan terasa nak balik ke sana....Ya Allah,tabahkan lah hati hamba mu ini...

2 comments:

iwa xaqi said...

nina jgn la mcm tu..kt rase keje gomen tu lagi bagus n beneficial.. lama2 keje nina bole jd best tau.. cume jgn kwn ngn si john tu je.. hehe

anata said...

hehe baiklah ira...tgh nk mengebestkan diri la ni :D