August 13, 2012

dandruff????

aku memang sakit jiwa bila kelumumur melanda kepala ku ini
serius stress bila kepala asyik gatal je. dah la kelumumur tu punca rambut gugur, botak kepala aku.

tapi aku dah temui syampu yang sesuai dan terbaik untuk dandruff (aku rasa pelik aku eja kelumumur)


 haaaa ni lah dia syampu nya SELSUN BLUE

ye botol dia macam botol clorox bak kata mamaku. harga dia memang agak mahal. 200ml dalam RM13++ tapi serius mujarab. aku pakai yang kepala merah. syampu dia kaler biru! haaaa menarik kan? Selsun blue ni adalah medicated syampu yang memang special untuk dandruff problem!

Selsun Blue contains selenium sulfide to conrol dandruff and seborrheic dermatitis. Menthol adds a cooling sensation. 

Tapi buat sesiapa yang setiap hari syampu rambut macam aku ni, kena selang seli syampu ni dengan syampu lain sebab syampu ni buat rambut aku agak kering. 
Sesiapa yang ada masalah dandruff, go to the store and grab one!

No comments: